Filmfestival

Jag hade inte många lektioner idag. Inte en enda faktiskt. Men jag var i skolan ändå, för jag är så ambitiös! 
Fast det var kanske inte riktigt sant. Jag var där för att lämna några papper och kolla på Filmfestivalen, som var ganska trevlig tills det hade gått fyra filmer för då blev det ungeför som att lyssna på en redovisning-hjärnan orkar inte hänga med, speciellt när hälften av filmerna inte hade någon handling. Men jag orkade inte se på hela föreställningen så jag såg inte alla filmer. Men jag hoppas att den med Dalling eller den sorgliga kärleksfilmen vann. Haha, där Markus Forsmark var med, skolans snyggaste kille när man gick i femman. Dessutom gick ju han på högstadiet!! =O Han var stooor!

Jag var lite duktig idag idag och cyklade till pappa! Det var mest tråkigt. Bara så alla vet det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0