Skiftande innehåll

Nu spelar Sverige mot England. Det blev precis 1-1. Jag klarar inte av att kolla på matchen för Rooney, eller vad han heter, är så JÄVLA FUL så jag står inte ut med att se honom. Jag vet att man inte får tycka så men jag kan inte hjälpa det! Sen stör jag mig på en av kommentatorerna också, han som pratar så jävla mycket hela tiden och tror att han är bäst på allt. Jag tycker att han i radiosporten som pratar så snabbt ska prata i TV istället för han låter inte så bezzervizzrig som han som pratar nu. Han låter trevlig. =)

Idag har jag inte lyckats åstakomma mycket. Alla mina kära vänner har åkt till Bulgarien. Jag hoppas att de är så smarta så de tar sig in på ett internetcafé och rapporterar till mig allt som händer ;)

Jag har läst ut en bok idag så imorgon måste jag börja på en ny. Boken slutade inte som jag ville. Oj nu blev det nog nästan mål för kommentatorerna skrek väldigt mycket. Hon som boken handlade om fick inte sin stora ungdomskärlek för han fick guldfeber och åkte till Kalefornien och där fick han sitt huvud avhugget och kinesen som hon blev bästis med blev hon heller aldrig tillsammans med trots att de gick och trånade efter varandra och hon fick heller inte återse sin familj, som jag ville. Jävla skitbok! Jag vill att böcker ska sluta som jag vill! Dessutom tyckte jag att boken var mitt inne i historien och då var den helt plötsligt slut. Det kändes som att tjejen och kinesen hade fler äventyr att uppleva tillsammans men dem fick man inte läsa om. Hoppas jag hittar en bättre snart, för jag ska snart börja leta efter en ny som jag kan läsa inatt. Och imorgon.

Och vad ska jag göra imorgon då? Ingenting :'( Jag kan inte ens klappa min söta lilla katt Måns längre för han bara flänger omkring bland damerna hela dagarna, så man ser aldrig honom. Han kommer bara hem när han är hungrig och då måste man följa honom till matskålen, för han fattar inte att han kan gå dit själv. Sen när han har knaprat i sig några torrfoder går han ut från tvättrummet, där matskålen står, och in i hallen. Där lägger han sig på en av de gråa mattorna i cirka en halv minut för då kommer han på att han fortfarande är hungrig, och eftersom han inte kan gå till matskålen själv börjar han jama så att alla ska komma till hans tjänst och följa honom till maten. Vilken idiot han är! Men söt =) När han ätit klart den andra omgången går han ut till damerna igen. Idag tog han t.o.m. med sig en dam hem när han kom på en av sina vanliga ätstunder. Han ville kanske bjuda henne på lite torrfoder, men hon fick inte komma in. Han har synts med den här damen rätt många gånger på sistone så Måns har kanske lämnat ungkarlslivet och stadgat sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0