Tvättat kläder

Idag har jag varit ganska duktig. Jag har inte läst och jag har inte spelat wow, mina vanligaste sysselsättningar som inte mamma uppskattar för då kallar hon mig för soffpotatis och soffdeg och sånna saker och säger att jag är lat och att jag blir förslappad. Jag har tvättat kläder! För hand! För alla mina kläder var smutsiga och jag kan inte använda tvättmaskinen för den har för mång knappar och jag behöver kläder till imorgon för då ska jag åka till Eskilstuna med Thore-snore och hans familj. Men man kan ju undra hur rent det blev egentligen. Jag har säkert sköljt kläderna för dåligt så det är massa tvättmedel och sköljningsmedel kvar i dem. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag har nog för lite rena trosor så jag borde kanske tvätta lite fler sånna. Men palla det! Som Marcus skulle sagt. Eller åååårka!

Nej, nu ska jag spela wow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0