Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Då har man startat blogg här istället. Jag bloggade på passagen innan men det var så krångligt där. Jag är inte så teknisk  :P

Jag kommer inte ta upp något speciellt här. Jag bloggar mest för att jag tycker det är kul att skriva och ibland behöver jag skriva av mig lite, så det kommer förmodligen stå vad jag håller på med under dagarna.

Jag kan ju berätta lite om mig själv. Jag är en tjej, trots att mitt namn här är Leif men det är bara ett smeknamn. Mitt riktiga namn är Liv. Jag är 17 år och går samhälle i tvåan. Intressant va? ;) Jag bor i Skåne. Jag har en underbar pojkvän som är lika gammal som jag. Jag har ett helt gäng med fantastiska vänner också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0