Gnääääll

Sitter och försöker pula ihop mitt historia arbete just nu. Lite sent med tanke på att det skulle vara inne i fredags. Jag är dessutom sen med min bokrecension som skulle varit inne för tre veckor sen. Men jag orkar bara inte ta tag i det, och när jag väl gör det får jag skrivkramp och klarar inte av att skriva ett enda ord. Det beror nog på att jag har fått MVG på allt jag skrivit i svenskan och ja vill helst inte bryta den trenden, och så känns det som att Dalling har väldigt höga förväntningarpå en nu. Men jag kan bara inte skriva om den där boken, Gösta Berlings saga, det går bara inte! Den är totalt värdelös och den handlar inte om någonting så jag kommer inte på något att skriva. Och nu sitter jag och funderar på om jag ska fortsätta skriva på historian eller åka med mamma och träna. Fast mamma vill kanske inte träna idag.

Jag sov i två timmar idag. Det var nog inte så bra. Jag kommer förmodligen inte kunna somna ikväll. Vad bra, då har jag mer tid att skriva mit arbete! Men nej, för jag måste vara på mitt rum efter att alla har gått och lagt sig. Folk vaknar om jag sätter mig vid datorn.

Imorgon är det kursprov i tyska. Vad bra att Hannelore informerar om det så tidigt, så man vet lixom. Ironi, för den som inte märkte det. Jag visste inte att kursprovet var imorgon. Müller, min "kära" engelskalärare, sa att jag ligger mellan G och VG och hon visste inte vad hon skulle sätta. Det vet jag, för jag känner Müller, hon kommer sätta G. Hon är väldigt onskefull.

Nä, nu ska jag ringa och skrika lite på Thore. han ringde, när jag satt och skrev till någon lunar och jag kan inte prata och skriva samtidigt. Så han bara "du raggar på andra killar" och "du är så tråkigt som inte säger något". Han då?? han satt och glodde på tv och sa heller inte speciellt mycket, och det gör han nästan alltid när vi "pratar" i telefon. Antingen så spelar han xbox eller så glor han på tv, men om jag någon gång kanske skulle råka titta på LOST, som jag alltid gör, och han ringer just då. Då blir han skitsur om jag inte pratar! Men det händer nästan aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0