Kissenödig

Härmed lägger jag undan mina böcker och papper och härmed trycker jag ner alla google-sidor. Inget mer plugg idag. Min hjärna håller på att överhettas.

Maria kallar mig mannen, men då känner jag mig särbehandlad för jag är ingen man! Jag är av kvinnlig natur! HEJA MIG!

Det är i alla fall INTE jag som har varit inne på Thores lunar och gjort saker, om nån tror det.

Jag känner mig kissenödig. Ni vet när det trycker på i de nedre regionerna av magen? Det är inte i södra Thaliand utan motsatsen till det, om ni förstår. Men jag har redan kissat tre gånger idag. Så jag borde inte vara kissenödig igen. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha södra thailand LOL :D

2006-05-23 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0