Marsvin

Jag hatar regn. Och jag hatar kyla. Jag är så jävla trött på att frysa. Jag hatar att frysa! Jag hatar att Thore springer och öppnar alla fönster hela tiden, trots att det redan är svinkallt i rummet. Han och jag utkämpar nån srots kamp. När jag inte ser öppnar han fönstrena och när han inte ser stänger jag dom igen. Han påstår att det är varmt när jag helst av allt skulle vilja sätta på mig tre par raggsockar, långtrosor, fem koftor och på det en stor och tjock overall. Och några vantar. För mina händer är alltid kalla och frusna.


Snart ska jag iväg och passa Wendy. Hon kommer säkert vilja att jag ska hålla hennes extremt äckliga marsvin. Fy fan vad jag hatar marsvin! Och jag har haft två stycken. Fast dom dog ju. Wendys marsvins klor är alldeles för långa så dom är som en inåtspiral. BLÄ! Den är så ful och äcklig och den låter störigt och Wendy tycker den är hur gullig som helst!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0