Skolan bajsar på mig....!

Den här dagen har varit riktigt meningslös. Den började med matte där endast sex personer dök upp så vi fick gå nästan direkt igen. fast då fick jag i alla fall veta att jag klarat B kursen, vilket jag inte trodde jag skulle. Efter matten skulle vi ha Staden och framtiden. Vi skulle visst bara lämna tillbaka böckerna och gå och äta glass i stadsparken. Tyvärr fick inte jag lämna tillbaka min bok för jag låg och vägde mellan G och VG så Lars tyckte jag skulle skriva ytterligare ett arbete till honom. Historian var det eget arbete och då får man ju alltid väldigt mycket gjort. Speciellt när man vet att det man håller på med ändå inte kommer betygsättas eftersom Ulrika inte kommer se redovisningarna.

En liten postiv grej idag var att vi slapp tyskan för det var infomation om projektarbetet som vi ska göra i tvåan. Vi skulle nämligen ha glosprov idag, med glosor från 7 kapitel. Men nu vet jag i alla fall vad jag ska göra med mitt projektarbete! Jag ska skriva en roman! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0