Spagetti och köttfärssås!

Yea yea yea! Jag satt precis här och var väldigt sugen på spagetti och köttfärssås. Då kom min mamma så jag frågade henne vad vi skulle äta idag och ni kan ju bara gissa vad hon sa! Spagetti och köttfärssås! MUMS! Jag är fortfarande sugen på spagetti och köttfärssås.

Jag är bajsnödig. Får man skriva det? Haha strunt samma, jag är ju det så vad ska man göra lixom? Jag ska inte skriva svaret på den frågan för alla vet ju redan det och om Dalia skulle råka läsa detta blir hon nog äcklad. Hon brukar bli det.

Maria tycker min blogg är gullig :S Huuuum, jag kan nog inte se det gulliga i den. Jag är kanske blind? Om min blogg är gullig, då är din bogg en riktig pudding! ;)

Nej, nu har jag då inget mer vettigt att skriva. Inte för att det jag skrivit hittils har varit vettigt. Det enda vettiga var nog att jag är bajsnödig.

Jag är lite kluven inför helgen. Ska jag åka till Joel och sundspärlan och festa o ha skoj, eller ska jag stanna hemma och se på det oerhört spännande EURO VISION SONG CONTEST och bli uttråkad efter första sången? Men det hade ju lixom varit synd att missa Carolas stora seger. Hejdå!


Thore
Det här är min pojkvän Thore. Visst är han söt? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0