Sverige etta, Finland tvåa.

Uuurk. Jag är måttligt trött på wendy nu. Fast jag är mest trött för att jag var tvungen att gå upp så himla tidigt. Jag skulle vara hos wendy klockan halv sju. Jippii. Alltid lika uppskattat. Men det var god frukost i alla fall, hallonkräm och frallebulle =P *slick runt munnen* och när jag kom hem såg jag att pappa hade köpt ett fransbröd och det är ju lika gott! Jag ska nog snart gå och äta det för jag är hungrig igen.

Idag ska Thore spela mot Vejbystrand! Hihi, heja Vejby!! Jag och Bosse ska gå dit och kolla för det är i Vejbystrand och jag bor nära idrottsplatsen! Bosse är min plastpappa och han gillar fotboll. Han hejar på Liverpool. Jag hejar på Sverige. =) ;o)

Jag är så trött och när jag är trött vet dom som känner mig vet att jag blir skitirriterad och gnällig! Och det är precis vad jag är nu. Blöö, jag kanske ska go och vila en stund men jag orkar inte ligga och vänta på att jag ska somna. Men jag kommer inte orka kolla på melodifestivalen om jag inte vilar. Jag kommer säkert somna när Carola vinner. Sverige ska kommma etta och Finland tvåa. Bara så att alla vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0