Yea

Nu ska jag skriva klart mitt historia arbete! Göttans
På fredag ska jag nog till Väla med min mamma. Hon är roligast att gå på Väla med =)
Imorgon ska jag va med Thore och vi ska hyra film och mysa =)

Idag skrev jag kursprov i tyska. Vet inte hur det gick. Säger man att det kändes bra så var det säkert skitdåligt. Det har varit så för mig ganska mångagånger i alla fall.

Och Linnea har också skaffat blogg! HIHI! bobcat.blogg.se! Jag har länkat henne, för den som är intresserad.

Idag åkte mina kompisar till Väla. Var det ngn som sa det till mig? Nää, inte direkt.

Har någon lust att tipsa mig om lite bra musik? Jag är så trött på allt det jag lyssnar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0