Jösses

USCH vad svår den här engelska-skiten är! Vi ska skriva en analys på en engelsk text där man bara förstår typ vartannat ord. Och det är skitsvåra saker vi ska analysera, typ vad det finns för symboler i texten men det finns inga symboler! Inte som jag kan hitta i alla fall. Jag säger bara jösses,  som min farmor brukar säga. Jag tror jag dör. Ordet jösses kommer från Jesus men för i tiden fick man inte säga jesus. Samma med jösses kors. Jesus på korset! Jaja, det var ju nästan intressant. Jag vet inte ens om det stämmer. Men jag tror det!

Idag fyllar min pappa år och jag har inte köpt något! Blää. Jag vet inte vad jag ska köpa. Marcus skulle möpa en ny mus till pappas dator för pappa snor alltid Marcus mus när batterierna i hans egen tar slut. hihi. Man ska inte ha en sladdlös mus för batterierna tar slut direkt! I alla fall den som vi har.

Jaja, jag måste fortsätta på engelskan nu, innan jag ska till skolan. BAJBAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0