Gillar inte nyanställda!

Idag har jag varit med Dalia, Maria och Malmströmmen i Hbg och shoppat. Av nån skum typ =S Malmis har skumma kontakter! Sen skulle vi till Donken och handla lite mat. När vi kom dit var det 20 min kvar innan bussen gick, gott om tid ju! Men vi ställde oss i fel fucking kö! Det stod några killar framför oss och det tog ungefär 10 min innan de fick läsk! Det var nån jävla nyanställd bimbo i kassan som gjorde allt i slow motion. Riktigt irriterande! Hon klarade inte ens av att lägga upp en bricka på bänken i ordentlig takt, det gick aslångsamt! Efter en kvart hade killarna framför oss fortfarande inte fått sin mat för bimbon bara sprang omkring och var förvirrad. Vi var tvugna att gå för att hinna med bussen. SUCK! så jag följde med Maria till väla och mcdonalds där istället, jag var faktiskt hungrig! Haha, lite desperat kanske men jag är en desperat person!

Just nu försöker jag plugga men det går ju verkligen bra. typ inte. ORKAR INTE MED SKITEN! sitter bara och surfar hela tiden.
jaja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon var allt en riktig störig jävel.. suuuck"!

2007-04-04 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0