Go to hell pls

Söndag. Igen. Och jag har verkligen lyckats åstakomma mycket med skolan denna påsklovsvecka. Haha, får ta allt idag och imorgon =P men det löser sig nog.
I fredags var det fest hos maria och det var mycket trevligt. Synd att Linnea blev sjuk ;( dumma dig! Lite ovanlig fest där alla utom en inte var allt för fulla. Lagom fylla helt enkelt. Förutom på fyllekajan förståss =P

image17


Jag har nog inget intressant att berätta. BTW det är inte lönt att du ringer med skyddat nummer för jag vet redan att det är du, idiot. Lite hjärnceller har jag faktiskt. Du tillhör en av få idioter som ringer till folk mitt i natten. Och om du bara ska flåsa kan du ta och ringa någon annan, eller skita i att ringa för man kan flåsa utan en telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0