Helgen

Jaha, då var det söndag igen. Fast denna söndagen är inte lika jobbig som vanligt, för det är ingen skola imorn =D Påsklov! Me like very much. Fast det blir nog en del plugg iaf =/ jaja, snart är det över iaf =) Studentmössorna kom i veckan, underbart =D fast cathrine har min. Jag kommer inte ihåg vad jag har skrivit på den. Tror det var något jättetöntigt Jävla skit.

Helgen har varit trevlig iaf. Utom när jag var på väla med mamma. Uhu, jobbigt. Äckligt mycket folk. Och jag och mamma blir lätt irriterade då. Men det gick bra ändå. I fredags var det party. Haha, Miran och Linus var på tivoli. Det var lite otippat ;-) Och igår var jag på bio med Patrik. Det var också trevligt, förutom att filmen sög. Haha, vi skrattade mest åt den. Gå inte och se Ghost Rider! Det var trevligt sällskap iaf =) och idag ska jag till pappa igen. Flyttdag. Ska försöka få mamma att köra mig dit. Om jag följer med henne på jympa i magnarp brukar det funka.



image14
Tre glada töser på tivoli =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0