Världens klantigaste

Jag är en väldigt skicklig person. Skicklig på att vara klantig, vill säga. Jag missade en buss som jag hade väntat på i 20 minuter. På stationen dessutom, en plats som är till för att vänta på bussar eller tåg. Jag satt i vänthallen och hade utsikt över hållplatsen. När bussen kom så började jag gå ut, men jag trodde det var lugnt för enligt klockan i vänthallen var det fem minuer kvar innan bussen skulle gå. Men den klockan gick fel. När jag var två meter från bussen rullade den iväg. Då kollade jag på min mobil och enligt den var det inte fem minuter kvar innan bussen skulle gå. Den var precis rätt =P så om ni är på stationen, lita inte på deras klockor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0