Fortfarande söndag

Ja, söndagar är ju något av det tråkigaste som finns. Det finns verkligen ingenting att göra på en söndag! Det är så tråkigt.

Jag ska egentligen hem till mamma idag men jag har tänkt stanna hos pappa till imorgon eftersom jag ska till Malmö då. Det är enklare att bara behöva åka från Ängelholm. Måste bara berätta det för mamma. Och pappa. Ja, jag vet, jag är jättebra på kommunikation.  Jag tänker alltid att jag gör det senare.

Jag spillde nyss kaffe jättenära tangentbordet -.- Så går det när man dricker 1000 koppar kaffe så att man blir helt darrig. Fast jag tror mitt tangentbord är rätt tåligt. En gång hade jag en vattenflaska i handen när jag satt vid datorn. Jag började vifta med den upp och ner och glömde att korken inte satt på -.- Det kom massor med vatten i tangentbordet men det klarade sig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0