Jobb+plugg

Idag har jag varit på anställningsintervju i Malmö för ett jobb som tidningsutdelare. Jobbet går ut på att gå omkring på stan och dela ut Aftonbladets gratistidning PunktSe. Antagligen kommer jag få gå omkring i Lund och Helsingborg och dela ut den. Det är bara tre timmar om dagen, på morgonen/förmiddagen. Jag hoppas att jag får det! Men jag tror det för jag var den enda tjejen som de hade kallat ^^ woho, nån ville ha mig =P

Och nu börjar det dra ihop sig inför Lund. Fan vad kul det ska bli! Men jag är lite nervös också. Har frågat mamma om hon vill följa med första dagen =P Undrar om man får ha med mammor ens. Fast det skulle nog varit ganska pinsamt. "Hej jag är Liv och jag är så här många åj (visar med fingrarna) och det här är min mamma." Typ: jag ska börja lekis. Jag kommer ju ändå vara minst och alla kommer väl undra vad en 14-åring gör på Lunds universitet. En anorektisk 14-åring dessutom, som jag fick höra en gång. Nä förresten, då var jag till och med 13 ;-( Fast jag var egentligen 17. Tack för den lixom. Jag skulle sagt tillbaka att hon var en tjock 70-åring. hihihih ^^

Nu ska jag göra mig i ordning för jag ska till Malmö snart. Igen. Tack lixom. När jag kom hem från Malmö frågade Linnea och jag ville följa med till Malmöfestivalen senare idag -.- Och det vill jag ju. Men hon kunde sagt till lite tidigare. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0