Torsdag

Idag måste jag till apoteket. Av olika anledningar. Mest för att min deodorant håller på att ta slut och min absoluta favoritdeodorant bara finns på apoteket. Förr fanns den på Åhlens också, men tiden går och saker förändras. Jag känner hur ålderdomen börjar ta tag i mig nu =P

Det ligger en pojk och sover i min säng. Vi skulle gå till apoteket och sen hemköp för att handla mat men han somnade. What a surprise. Men på natten kan han inte sova, då när alla normala människor sover. Jag kommer väl för övrigt inte att sova särskilt mycket inatt. Kommer somna sent och jag ska upp tidigt imorgon bitti. Ska till Malmö, IGEN. Måste ta ett tåg som går 7 -.- Oh yes. Ska skriva kontrakt med Uniflex. Sen ska jag till Malmö igen senare på dagen för att se the Ark. Andra gången i år =) Så det blir Malmö två gånger på en dag igen. Ska försöka ta mig till Lisas och Mayas café också. Om jag hittar dit =P Fast med lite hjälp från Eniro ska det nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0