Go Ica!

Alltså, det här med Ica gör mig ganska förbannad. Hur kan en hel nation tro att det ENDAST är Ica som sätter nya datum på gamla köttprodukter? Jag tror att detta förekommer hos såväl Coop som Hemköp. Är det någon som har blivit sjuk av att ha ätit kött från Ica? Det verkar inte direkt som det, och då är det antagligen inte så stort som media vill få det att se ut. Det var Janne Josefsson som gjorde det här programmet som "avslöjade" hur Ica behandlar kött. Janne Josefsson är en drama king, jag kan slå vad om att han har åkt land och rike i minst ett år för att hitta de sluskigaste Icabutikerna som finns i det här landet. Varför inte undersöka Lidl istället? Det hade känts lite mer relevant, men folk hade inte blivit förvånade och det hade inte väckt lika mycket uppmärksamhet som landets största matvarukedja hade gjort. Därför Ica. Han hade lika gärna ha kunnat valt Coop.

JAG TÄNKER FORTSÄTTA HANDLA PÅ ICA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0