Stackars lilla mig

Det är så här att jag har problem och det problemet heter Linnea. Jag blir deprimerad av henne och borde egentligen  inte bo tillsammans med henne. Det är sant, enligt min styvmor då.

HAHAHAHAHA, Marie gå och skit ner dig någonstans! Du har ingen som helst anledning att tro att jag blir deppig av Linnea. Det finns ingenting som gör att du kan få det intrycket, särskilt inte när du aldrig är här. Det är bara rena påhittet för att du inte tycker om henne. Sen försöker du få min mamma att inte tycka om henne genom att säga "att jag har varit mindre glad på sistone och det beror nog på Linnea". FUCK YOU, min mamma går inte på sånt skitsnack för hon har känt Linnea liiiite längre än vad du har gjort.

Kommentarer
Postat av: Linnea

WORD!!!!!!!!

2007-12-03 @ 16:34:34
Postat av: Liv

:D

2007-12-03 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0