En störd grek

Hellu

Idag är det Allsångsdags igen. Andra avsnitttet. Men det är rätt sunkiga artister som ska dit. Idol-Måns till exempel. Fast Henrik Dorcin ska dit och han är rätt rolig.

Jag har börja wowa igen. Vad fan ska man göra när man är arbetslös? Jag slutade för ett par månader för att en grek förföljde mig. I WoW alltså. Jag vet, det låter cp. Innan jag insåg hur jobbig han var fick han min msn. På nåt jävla vänster fick han mitt mobilnummer också ;-( Så han började ringa och skicka sms. När jag var i Dalsland en gång undrade han var jag var och varför jag inte hade varit inne på msn några dagar. Sen sa att jag varit bortrest, och då trodde han inte på mig! "You are avoiding me." Fast då gjorde jag inte det, än. Sen blev det bara värre. Om jag inte var online när han var det skickade han mig ett "reminding-sms" så att jag skulle logga in. Sen började han på ALLVAR prata om att jag skulle komma och hälsa på honom. "You have to come before august cause Im going to the army then". Sen så skickade han bilder på sig själv. En Gång skickade han en bild där han räckte ut tungan och så sa han: "Do u know wha I can do with it?" "No....."  "Guess ;-)" Då blockade jag honom och slutade spela wow.

Men så loggade jag in för nån dag sen igen. Då började han skriva direkt. Han spammmar "kiss" hela tiden, och trots att jag inte pratat med honom på två månader så spammar han fortfarande.. "Kiss, kiss, kiss, kiss, kiss" over and over again. Han frågade varför jag inte varit online. "mitt internet är sönder". "And u havent even send me a sms to tell me?" "My phone is broken." "Thats just lame excuses!" fast min telefon är trasig. Eller inte trasig, jag måste bara fixa PUK-koden. Nån jävel har försökt luska ut min PIN-kod så nu kan man inte skriva in den längre ;-( Iaf, nu har jag börjat spela igen på en annan server, en annan värld typ. Där kan han inte se mig. Hoppas bara han inte börjar prata med pappa eller Marcus om att mitt internet är trasigt. Då spricker min lön. Fast nu har jag hittat en ny "Wow-flirt". Han är från Norge och han verkar inte vara lika cp som greken =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0