Allsång

Jag ska till Stockholm med mamma och Bosse och kanske Marcus i sommar. Vi ska vara där i två veckor, men jag åker nog hem tidigare för jag vill inte missa Hbgfestivalen i år igen! Men under tiden som jag är i Sthlm så fyller jag år, och jag upptäckte nyss att det är en tisdag.  Tisdagar är heliga dagar på sommaren för då är det ALLSÅNG PÅ SKANSEN! och! Min mamma har en kontakt som kan fixa vip-biljetter dit! Om min lilla moder lyckas med att få sådana biljetter så kommer vi få sitta bland kändisarna. OH YEAH! Typ Siv Malmkvist och såna, men va fan man får iaf en bra plats att se ifrån =D

image31
Skansen förra sommaren =) Åh det var så trevligt och det ska upplevas igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0