STUDENTEN!

Herregud, det var fullt ös i 24 timmar. Dagen började på morgonen med champagnefrukost i stadsparken. Jag var otroligt imponerad av att de på en timme lyckades röja undan varenda spår av att där hade varit ett par 100 treor, det var bara lite skum kvar i fontänen. Men jag antar att kommunen var beredd =P Efter frukosten var det fotografering och betygutdelning. Jag är mycket nöjd med mina betyg =) Efter det gick hela klassen till Torstens och käkade lunchbufé. Mycket gott =D Sen samlades vi i ett klassrum igen innan vi gick till aulan för att kolla på den traditionella avslutningsföreställning, som var ovanligt dålig igår. Inte ens vår humoristiske skolpräst var lika rolig som vanligt. Efter aulabesöket var det dags för utsläppet! Typ alla klasser gick till Parkskolan på en och samma gång =S det var väldigt rörigt. Men det var skitkul att springa ut men man tappade bort klassen på två röda sekunder. Allt var ett enda virrvarr. Vi gick två varv runt stan och sen var det dags för hemfärd. Jag åkte med Dalia och Maria i Marias cabbe. Väldigt najs =) Väl hemma kom det släktingar och vänner. Väldigt trevligt var det =D Vi åt drack och gjorde sånt som man ska göra =P Halv 10 tog Dalia, Maria och jag bussen till Ängelholm och sen tåget till Hbg. Vi skulle till tivoli, men jag var knappt där. Yrade mest rundor på stan =P men det var väldigt kul det med! Vi yrade rundor till sex på morgonen då första tåget gick hem. När jag kom hem hade jag fruktansvärt mycket frossa och kunde knappt röra mig av skakningarna. Det var hemskt! Men jag har iaf slagit personligt rekord i att vara uppe 24 timmar i sträck ^^ Som tur var så var det 24 väldigt lyckade timmar =)

Tack för alla fina presenter och blommor jag fick och tack för ett underbart dygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0