Tjosan

Idag har varit en riktigt trevlig dag! Jag har paddlat i rönneå tillsammans med några från klassen. Det var meningen att hela klassen skulle vara med på det, men i slutändan blev vi bara 8 stycken men det var roligt ändå! Det var Anna, Cathrine, Jenny, Stenman, Oskar, My och Linus på linjen. Jag paddlade tillsammans med Anna, och vi var helt klart bäst xD or not. Vi hittade en egen liten metod eftersom vi inte kunde göra det som man skulle göra det =P Vi paddlade några tag på ena sidan och sen några på andra, så vi sicksackade ganska mycket. Egentligen ska man väl paddla på olika sidor men det funkade inte för oss. Dessutom var det mycket jobbigare. Sen så låg det massa fallna träd i ån som hade placerat sig EXAKT där Anna och jag paddlade! Riktigt dålig stil, de kunde väl lagt sig där vi inte skulle paddla? Då hade vi sluppit åka in i dem hela tiden.... =P Vi fastnade mitt i vattnet en gång också, för det stack upp en stock. Den lyckades vi så klart paddla rätt på och sen kom vi inte loss. typiskt ^^

nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0