Vattenkrig


Idag var det vattenkrig i skolan (det är inte hemligt längre). Det var ganska kul förutom att ettorna och tvåorna gömde sig så det gick inte att kasta på dem, så vi fick kasta på varandra isället. Men det var nästan roligare. Jag lyckades få in två ballongträffar på Miran så efter det var jag helnöjd =D Sen fick jag en hink med vatten slängd i huvudet av Linus, men då snodde jag hinken från honom ^^ (okej, han skulle äta och kunde inte ta med den in i matsalen så jag fick den, men det är nästan samma sak som att sno). Vi gick och fyllde den i fontänen i stadsparken, men sen slösade Cathrine bort vattnet på Dalia. Jag som ville sprara det till en förbipasserande liten tvåa eller något. Efter ett tag blev vi ganska kalla av de blöta kläderna så vi gav upp och åkte hem.

Den är veckan är något späckad. Idag var det de "hemliga" vattenkriget, imorgon är det Jillians student(som ska bli superkul!) fast egentligen är det grillning på havsbaden för rönnestudenterna men palla det. På onsdag ska alla till Danmark och på torsdag är vi lediga men då ska jag klippa mig klockan 8 på morgonen!! Jag kommer nog må ganska dåligt då......får ta det lugnt i Danmark och åka hem tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0