2:an: the Bus of busses

Jag har börjat digga min iPod som fan, fast att den är svart. Jag hade
hellre velat ha en rosa =P Men för ett tag sen hittade jag spel på den. Där fanns
ett roligt, musikquiz typ! Man får
höra några skunder av en låt sen ska man gissa vilken det är.
Man får några alternativ att välja mellan.
Väldigt enkelt när man kan alla låtar som finns på den =P Men
det är iaf väldigt underhållande när man sitter på Sveriges jobbigaste
buss, som snart kommer bli ännu jobbigare ju närmare sommaren
vi kommer. När det är vinter längtar man som fan till sommaren men
man glömmer allt jobbigt med den. Det jag tycker är jobbigast är
när 2:an blir så jävla varm så att man måste förbereda med
12 liter vatten och 20 värktabletter för att inte få huvudvärk!
Ingen AC där inte...på vintern är det iaf behagligt. När allt annat
är skit så är 2:an skönt =P Intressant? Nej, jag vet..förlåt.

image7Grön buss

Kommentarer
Postat av: Maria

det är därför 523 står till vår tjänst, uhum 4 ggr om dagen lr ngt men ändå ;)

2007-03-19 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0