Daaah

Antar att du klickade dig hit från min lunarblogg i hopp om att hitta något om mitt privatliv. BUSTED! Skriver inget här eller. Ha ha ha vad rolig jag är. . . . .HAHA jag skrattar iaf =P Alltid nåt. . . 

Jag och Cattis var på Ängel idag. Vår dystra pluggstämning förgylldes när Miran kom och skulle prata "sex och sånt". HAHA: Jag hade sex med en tjej en gång. Hon var typ 15 och hade haft sex typ 10 gånger. Vet ni vad hon sa då helt plötsligt? "Vad är det där???" Det var faktiskt en jobbig upplevelse!
HAHAHAHA stackars Miran xD Kul var det iaf =P Det var nog det roligaste jag hade att berätta idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha... att man missar såna stunder, det är då icke bra! :P

2007-03-13 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0