Ingen som har ett minne över?

Jag är glömsk som fan. Tänkte jag skulle starta itunes för att lyssna på lite najs musik. Så jag tryckte på itunesknappen, men så tar det lite tid för programet att starta så jag gick in på en internetsida så länge. Då glömde jag bort att jag hade startat itunes. Sen efter fem min kom jag på det igen. "just det ja, musik". Så jag sätter igång en bra låt och går tillbaka till internetsidan. Efter ytterligare fem min tänker jag: Var är ljudet? Högtalarna var avstängda! Lixom hallå? Om man sätter på en låt borde man väl förvänta sig att det ska komma ljud? Tydligen inte. Och det fula är att jag brukar göra så. Glömmer alltid att jag startar itunes, sen glömmer jag sätta igång högtalarna. SUCK. Någon som vet vart man köper ett minne? Eller liv ett kanske. Det verkar som om jag glömt mitt i nåt i hörn i skolan nånstanns.

Fick lite damp på min tyskalärare idag. Vi hade glosprov, som var skitsvårt, och alltid när man har det kommer han och ändrar allt som man har skrivit, innan man ens svarat på allt som finns på pappret. Idag blev jag skitirriterad på det för jag tappade koncentrationen helt när han gjorde det. Sen glömde jag alla andra ord bara för det, fast jag hade tränat jättemycket på dem! UUÄÄH!

Idag ska jag träna med min mamma tror jag. Men hon ringer aldrig till mig längre när jag är hos pappa. Innan ringde hon alltid och frågade om jag skulle följa med. Nu måste jag typ gissa när hon ska träna och då skiter jag hellre i det och då blir mamma sur på mig men nu inser jag att det är ju hennes fel att jag inte tränat! BLAME YOURSELF! Och nej, jag kan inte ta egna intiativ och gå och träna själv! Det tar faktiskt hela 10 min att gå dit och det är typ JOBBIGT.

Jaja..hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0