Katten

Har håla nu och har faktiskt skrivit lite! yay lixom ^^ fast nu började jag lägg in bilder i min iPod =P har typ 1000 bilder på Måns

Så här ser han ut =) Lite trötter

image6

Haha, som Fredrik sa: Vägen till mitt hjärta går via Måns ^^ Han är smart han ;-)

Alltså jag har inget vettigt att skriva egentligen. Inget roligt eller intressant heller. Men jag gör det ändå =P Mest för att göra något annat än skriva på boken, som faktiskt börjar gå framåt nu. Har väl inte så mycket val. 3 veckor kvar bara =S Panik!
Ska tillbaka till skolan snart och ha tyska. Blä...Det är tråkigt. Fattar inte varför jag läser språk. Social hade varit mycket roligare. Men men, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0