Rubrik?

Haha, jag är en patetisk liten skit. Vi skulle hålla tal idag på svenskan och jag hade bestämt mig för att hålla ett studenttal. Ligger nära till hands lixom. Jag började skriva på det idag på hålan jag hade innan lektionen, och jag började gråta av det jag skrev =S Helt sjukt...Var tvungen att tona ner det känslosamma lite grann så att jag inte skulle börja böla i klassrummet. Hade varit lite pinsamt ^^ Fast ingen kunde hålla något tal för vår lärare var inte där.

Jag ska snart iväg och träna med min lilla mor. Vi skulle egentligen gå på Henriks pass men mamma hann inte det. Henrik är najs för han gillar mig =D En gång blev han jätteglad när jag kom och kallade mig solstråle ^^ Najs lixom =P Fast jag säger inte så mycket så jag förstår inte varför han blir så glad. Fast folk brukar gilla mig för att de gillar min mamma =P Så ska jag ragga på nån är det bäst att ta med mamma så har jag halva inne ;-) även om det kanske är lite svårt för en tjej att ha halva inne. Fast det är bara en smärre detalj =D

image8

Jag och min mamma =D

Imorgon ska jag leka med Linnea. GLÖM INTE DET! det blir inget sex för din del imorn för då ska du leka med mig ;-) Mohaha. Och så ska du måla lite saker till mig =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0