Söndag

Idag är det söndag och söndagar är "flyttdagar". Jag hatar söndagar! Idag ska jag flytta till mamma. Nästa söndag ska jag flytta till pappa igen. Jag flyttar hit och dit väldigt mycket, vilket gör att jag inte använder någon garderob. Alla mina kläder ligger nertryckta i en resväska på golvet hela tiden. Man orkar lixom inte packa upp kläderna för att packa ner dom igen en vecka senare. Det känns inte lönt. Men men. Idag ska iaf pappa köra mig till Vejbystrand, så jag slipper ta bussen. Det är skitjobbigt att ta bussen med all jävla packning. En stor fet jävla resväska, en fullproppad ryggsäck, och en vanlig väska där jag har alla mina 20 000 böcker och jag är ingen stor person så detta blir ganska tungt! Jag tillhör nämligen den del av högberg-lindforsfamiljen som oftast inte får skjuts överallt jag ska. Nej, jag kan gott ta bussen. Får bara skjuts av mamma och Bosse när de själva ska till stan. Pappa är iaf snäll och kör mig ibland =D
Nu ska jag packa! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lischneeee

MEN VAFAAAAAN du har ju uppdaterat din blogg jätte mycke! nu har jag massa å läsa ju :D
å du.. känner igen det där med att inte tillhöra den delan av familjen som får skjuts, men det är bra Life vi blir mer SJÄLVSTÄNDIGA!

2007-03-25 @ 23:22:14
Postat av: Liv

Yeah, jag är en väldigt aktiv bloggare nu! =D Men jag vill inte vara självständig! Jag vill ha mamma vid min sida HELA LIVET!! ;)

2007-03-26 @ 11:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0