Tränat

Mossankossan ringde till slut. Så nu har jag tränat. Det var skönt. Så nu är jag i form igen! YAY! Eller typ iaf. Kan ju bli bättre, men det hade kunnat vara äckligt mycket sämre. Som det var förr i tiden, när jag var lite mindre, om jag nu har varit det för jag är redan så liten så att ingen ser mig på jympagolvet i sandslottets jävla sketna gympahall! Alla bara knuffar undan mig där ='( Så jag har ingen plats att gympa på D'= Därför går jag nästan aldrig dit. Fast det är rätt kul ändå när man är där, innan gympan början, för mamma är värd tillsammans med Max(min fd lärare som är en tjej fast hon kallas för Max.) och dom kacklar som hönor heeeela tiden! Det är kul ^^ Jaja, nu börjar Medium.
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0