Balen närmar sig med stora steg

Hej!

Nu är skolan slut för idag och det är ju himla skönt. I övermorgon, på onsdag, är det bal. Jag ska gå som singel tillsammans med töserna =D Det blir vi och byggkillarna, haha ^^ De kommer nog vara dammiga =P Nej, jag har inga fördomar.
Jag ser fortfarande inte fram emot balen. Går egentligen bara på den för att "det är något som bara händer en gång i livet" och sånt vill man ju inte missa. Vad är det som är så kul egentligen? Att man får ha på sig en fin klänning som man ändå inte trivs i, äta mat och sen gå på efterfest där man antagligen lär förstöra klänningen genom att spilla massa skit på den. Folk spiller alltid på mig när jag är ute (nej, det är inte jag som är klumpig, det är alla andra!). Fast låga förväntningar är som sagt bra. Det brukar oftast funka. Alltså kommer studenten bli skit eftersom jag har väldigt höga förväntningar inför den xD Nej, det kommer bli askul =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0