Balen

Balen var helt klart över förväntan =D Det var riktigt kul faktiskt, lite jobbigt i början när man fick köa i 100 år för att bli fotograferad. En stund efter det skulle man hitta sin plats. Jag satt bredvis Cathrine, som var min baldate. Hon fick va mannen i förhållandet =P Så hon reste sig när alla killar skulle resa sig och "hylla kvinnan" xD det var kul =P Mittemot oss satt Jenny och Carolina från samhälle social (tror jag), så vi hade mycket trevligt bordsällskap =D Sen kom förrätten, huvudrätten och efterrätten in på en och samma gång, kändes det som. Det gick jättefort! Alla trodde det skulle gå timmar mellan rätterna, men det tog bara typ fem minuter =P När vi ätit färdigt var det dags för dans, men jag tror inte det var en enda vals. Det spelades vanlig diskomusik, så alla dansade som vanligt. Efter ett par timmar tog vi oss vidare till tempel. Dansade lite där med, sen åkte vi hem =) Det var en vääälidigt rolig kväll =D Lägger upp bilder i bilddagboken inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0