Deppan

okej. Någon har varit inne på min blogg typ 20 gånger från samma IP-adress =S weeääärd!



Jag har håla som vanligt. Det är så segt. och så har jag bara tyska i 40 min sen =( orkar, orkar inte, orkar, orkar inte. ORKAR INTE! men snart är det esc. Lite ljus i denna dystra tillvaro. Hejja Sverige! Ska få greken som är into me att rösta på Sverige. Jag kommer antagligen lyckas. Han lyder min minsta vinkning. Han säger alltid: How can i say no to u? Så ska det låta =D Fast jag kan säga nej till honom. Han ville ha en bikinibild på mig. Då sa jag att jag inte brukar ta med mig kameran till stranden. Då blev han ledsen xD Greker är så hårny.



Jag tror inte att jag har så mycket mer att tillägga, men varje gång jag skriver det kommer det alltid nåt ointressant upp i mitt i huvud som jag måste skriva men som ingen bryr sig om egentligen.



Lite ögongodis

image28

eller inte =P


image29

Han skulle kunna döpa om sig till Världens Snyggaste Man.



Kommentarer
Postat av: Maria

åhhh deppande, sing halleluja!

2007-05-10 @ 17:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0