En snygging!

Rönneskolan ska ju rivas ner och sen byggas upp igen, så nu springer det omkring massa gubbar på skolan och packar och bär ut möbler och sånt. Men där är en som INTE är gubbe och han är svinsnygg! Det är sällan jag tycker någon är så het, men han var as snygg! Det finns typ en annan person som också är sådär skitsnygg. Eller två egentligen. Glömde Johny Depp =D Det är inte ofta jag tycker människor är så snygga! Jag är egentligen jättekräsen med sånt. Känns som jag kommer spendera mer tid i skolan än nödvändigt den kommande tiden =D

Snart är det ESC!! Hejja arken! De ska och de kommer vinna! Så är det bara!

http://www.youtube.com/watch?v=bMfgcH3efqs ummmmmmmmmmmmmm

Jag stör mig på en liten grej i denna videon, och det är den där rörelsen Ola gör med munnen. Han sneddar käken, eller vad man ska säga, vid 00,24 och några andra ställen. Jag hoppas han bara gör så till denna låten. Det ser flickigt och konstigt ut. Fast det är nog meningen =D Annars är det den bästa videon de nånsin har gjort =D I lööööv!

image27
Jag glömde ju Ola Salo också. Han är också en person som är oemotståndligt snygg! Men han har en tendens att se lite ovårdad ut ibland ^^ Som på skivsigneringen i Malmö som Dalia, Maria och jag var på för tre år sen. Då kom han för sent och det såg ut som om han hade kommit direkt hur sängen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0