Friluftsliv

Då beger man sig ut i skogen snart då. Jag ska sova där i två nätter och ta hand om ettorna och tvåorna när de har friluftsdag.  Jag har packat lika smart som vanligt. D.v.s inte särskilt smart...har säkert alldeles för mycket skit med mig. Och jag kommer leva på varma koppen, nudlar och kakor. Hur det ska gå med vatten vet jag inte, men pappa säger att det finns en bäck. Det behövs ju ganska mycket vatten. Matlagning, dricka, borsta tänderna och tvätta sig i allmänhet. Ska man ta med sig en bok? hmm.. Hade velat ha kameran med mig men den glömmer Cathrine hela tiden. Ipoden ska definitivt med iaf. Tyvärr finns det ingen kamera i den. Apple kanske ska satsa på det? Aja, måste sticka nu. Måste kolla så har jag allt. Toapapper får jag inte glömma. Jag kommer inte kunna bajsa där. Jävla skit. Jag kommer få förstoppning. wiii....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0