Hbg tur och retur

Idag var jag hos tandläkaren. Jag hade ringt dem och bett om att få en tid för jag trodde att mina tänder hade flyttat på sig igen. Tandställningen sitter inte om den gjorde från början, och jag vill ju inte göra om allting en tredje gång, sä därför är jag kanske lite nojjig. Tandläkaren tyckte iaf det. Tydlgen är det normalt att tänderna flyttar lite på sig, de gör de visst hela livet så jag hade inget att oroa mig för. Jag var där i en halv minut ungefär. Gick upp kl 5 för att hinna med buss och tåg enbart för att vara där i en alv minut. Sen är det ju resan tillbaka också. Så jävla drygt och meningslöst det var =/ Fast nu slipper jag iaf oroa mig mer, men det kommer jag nog göra ändå =P

Jag såg en grisbil på väg till tandis. Det var hemskt =( Stackars grisarna, de lever kanske inte längre.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0