Hej



image24

Här kommer den; den efterlängtade hämden. Fick igår veta att Linnea har en förkärlek till slem. Tyvärr hittade jag inte så många slembilder på nätet, denna var den bästa. Jag undrar var allt det slämmet kommer ifrån. Det måste vara någon med en väldigt svår förkylning.


Och så vill jag bara förtydliga till alla besserwissrar där ute i världen att jag är fullt medveten om varifrån detta slem kommer. Det är nämligen en speciell ål som har en förmåga att producera så här mycket slem, pirål heter den. Så jag är ledsen om jag tog bort nöjet från dig att få klaga lite på att jag är en blondin som trodde att slemmet kom från en människa med förkylning ;-) Och där har jag fått klaga lite på besservissrar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0