Lite eurovision

buhu the ark hamnade på 18-plats =( Det är synd att inte öst vet vad riktig musik är. Det snackas om att dela upp tävlingen i två. En för öst och en för väst. Men hur många västländer finns det egentligen? Inte så många. Inte om man jämför med alla pytte pytte öst/syd-länder som finns iaf. En del är ju minimala. Malta t ex, den ön är extremt liten! Gotland är ju större. Aja, skitsamma. The Ark var bäst i vilket all =D sen att Ukraina hamnade på andra plats är katastrof. Fy fan vad den silver gubb/tanten gjorde mig förbannad. grrr, ville mörda den. Jag tycker att om nån annan Sverige skulle ha vunnit, så var det Frankrike. Deras låt var bäst! Efter the Ark så klart ;-) Fast som arken sa alldeles nyss; nu har de hjälpt nästa svenska artist att komma på en bra plats nästa år. De som går via semifinalen hamnar ofta på bra platser. Serbien kvalade ju i år, och se hur det gick för dem. Fast ganska kul att det var en lesbisk som vann. När jag såg henne i semin tyckte jag synd om henne för att det antagligen inte skulle gå alls bra för att hon var lesbisk xD Tänk så fel man kan ha =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0