Mögel

Just nu sitter jag och möglar (som Linnea så perfekt uttryckte det). Det känns verkligen som det, jag gör nada och är väldigt uttråkad. Jag tänkte få bort mögel-känslan med en promenad men det gick inte. Möglet försvann under promenaden men det har kommit tillbaka igen. uuuääähh. jag vill ta en till promenad men orkar inte. Dessutom är det mörkt och läskigt och det är många fulla människor ute. scary! jag tycker om att vara ute och gå sent på kvällen för då är det så lugnt (om man inte går i centrum när det är helg). Inga jobbiga människor som man kanske måste hälsa på och sånt (jag är en aning asocial). Det är samma känsla på morgonen också fast det är inte så ofta som man går upp super tidigt för att ta en promenad. Det är bara när man ska resa iväg någonstanns och man måste åka tidigt. Då tänker man "nu hade jag velat ta en promenad helt för mig själv" men då går det inte för då har man ett flyg att passa. Typiskt.

Min mormor ringde idag och sa att hon morfar inte kan komma på studenten. Precis som om jag inte visste det redan. De kan aldrig komma. Hade inte ens räknat med det, men man måste ju fråga för annars blir mormor sur. Mamma brydde sig inte ens om att ringa henne, hon skickade ett sms och frågade =P

Min favvolåt just nu är Frankrikes bidrag i esc. Man blir så glad =) När jag var ute med hunden innan lyssnade jag på denna och kunde inte låta bli att dansa =P Tur att det var sent så ingen var ute ^^
http://www.youtube.com/watch?v=K80kV_uNXyY
lyssna och njut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0