Nu öppnar vi ny klädesbutik ^^

Idag har Cathrine, Åsa och jag fotograferat bilder till vår klädesaffärsaffisch. Långt ord, undrar om det ens existerar. Sen så skulle min söte lillebror fixa affischen för han är ju så duktig på Photoshop, men jag hade nog överskattat hans förmåga lite ^^ Så pappa tog bilderna till sitt jobb och fixade allt där =D Sen så har han ju sån tur att det finns ett tryckeri på hans jobb (iofs hade det varit konstigt om det inte fanns ett tryckeri på HD), så han ska skriva ut allting också. Känns gött att ha det klart =) Affischen blev faktiskt riktigt fin, och det enda man behövde göra var att posa lite framför Åsa ^^ Fast det var ju lite jobbigt för jag är ingen människa som posar. Jag tror att varje posare står flera timmar varje framför spegeln där hemma och övar. Hur fan kan man annars veta vilken min man ska ha? Jag vet inte det iaf. Jag känner mig bara dum framför en kamera. Därför befinner jag mig helst bakom den ^^

image19

"fotbollsproffs" med ilsken och stressad manager ^^ Lawl

Mer har väl inte hänt idag. Började planera inför friluftslivdagen. Vi ska ha hand om ettorna och tvåorna när de vandrar i skogen och gör olika stationer, och det är vi som ska komma på och kontrollera stationerna. Fast vi ska övernatta där i två nätter, det slipper ettorna och tvåorna. Uuääh. Det är inget roligt gäng direkt. Det är alla snobbar från ekonomi och företagare och hur roliga är de? Sen är det alla scoutnördar från hjärnarp och barkåkra (visste inte ens att barkåkra hade en scoutkår) som redan kan allting och de gör så att man känner sig askorkad. Suuuck. Har ingen riktig kompis där ='( Stackars lilla mig. whine whine.

Kommentarer
Postat av: Maria

företagare är man ja.. tack för den :P

2007-05-04 @ 21:13:51
Postat av: Liv

MOHAHA! du fattar vilka jag menar ^^

2007-05-04 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0