Skulle jag snarka?

Jag sov i soffan lite lätt för en stund sen. Bosse sov i en av de andra sofforna, och han snarkade och det hörde jag trots att jag sov. Då kommer mamma och klagar på mig att det var jag som snarkadre! Hallå? Om hon hör en snarkning så bårde hon veta att det är Bosse för han snarkar alltid (de delar inte ens rum pga hans snarkningar) och jag snarkar aldrig. Vilken förolämpning alltså..

Nu ska jag plugga. Jiha. Fy fan vad jag inte bryr mig om hur Boris Jeltsin påverkat EU eller vad som var de bakomliggande orsakerna till Berlinsmurens fall eller vilka politiska, ekonomiska och sociala följder Berlinmurens fall fick. Det känns som att det enda vi har hållt på med är östeuropa och jag är less på det! Så fort vi får välja eget arbete väljer alla något om Sovjet och det crapet. Sen ska man sitta och läsa skiten för att kunna ge kritik. Den enda kritiken jag kommer ge är att allt var tråkigt och ointressant. Kom med något nytt, jag orkar inte läsa fler ryska namn som jag ändå aldrig kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0