Valborg

Valborg var ganska kul. Var först i Danmark med Linnea och company. Åkte tillbaka till Hbg vid 8-tiden och då träffade jag Jenny, Isabelle och Dalia. Jenny och Isabelle stack till Joel och Dalia och jag stack till Donken =D Efter ett tag kom Cathrine och Linn och vi skulle egentligen stuckit till Joel men kom fram till att det inte var lönt eftersom då skulle vi aldrig komma in på Tivoli. Den kön är hemsk! Vi stannade kvar på knutan i nån timme och hade det trevligt =P Sen gick vi till Tivolikön, den underbaraste kön i hela Sverige. Usch. Vi kom in till slut iaf, fast inte Dalia för hon sprang iväg men det slutade ju också bra till slut! Eller så bra som det kan iaf..jaja. Jag, Cattis och Linn dansade en hel del, sen tog jag bussen vid 2.10. Kul buss....var så fruktansvärt förbannad, så förlåt Isabellé för att jag var lite korthuggen men du förstod nog =) Förlåt för allt btw. känner att det är mitt fel =/ aja, det var kul i Danmark och på tivoli iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0