Byebye

Tack! En jävligt stor sten har lyft från mina axlar. Aldrig mer du.

Att leva med Linnea är att leva med Marco också :P Han har i princip flyttat in. Vi borde egentligen köpa en garderob till honom så att han kan ha sina kläder här.

Jag är uttråkad............jag kan inte sova, som vanligt. Skulle vända dygnet härom dagen men det gick ju inte så himla bra. Fast Binne klarade det för han är en duktig pojke minsann! grr, orättvist ;-) Ska göra ett nytt försök imorgon för då ska jag följa med Linnea till sjukhuset och hålla hennes hand när hon gör ett kissprov. Ehm, det ska bli väldigt trevligt.... Men man måste ju vara där för sin sambo när hon tycker att något är läskigt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0