En händelserik dag

Nu har Linnea varit hos läkaren och kissat i en mugg. Hon berättade att hon missade lite ;-) Kul info va? :D efter det gick vi till apoteket för hon skulle köpa ut penecillin och jag köpte Bats, den bästa deon som finns, och ACNEMEDEL!!!!!!!! eller nåt sånt, för jag har finnar i pannan som inte vill försvinna =( Tanten på apoteket frågade om jag åt mycket choklad. ehm....bara ibland....heeh...

Sen gick vi till Maxi och handlade lite mat. Det var lika spännande som vanligt. Det roligaste var när vi bar hem kassarna. Det är verkligen höjdpunkten med att handla....man skulle haft körkort+bil. Det hade varit nåt!

Pappa ska komma hit idag för att kolla på vår dusch. Den är trasig och vi tvättar håret i vattenfallet som tillhör badkaret. Man hamnar i ganska intressanta ställningar när man tvättar sig på det viset. Men far min har fortfarande inte dykt upp så det blir väl som förra gången. Han ringer och säger att han ska komma nästa dag, sen hör man inte av honom på drygt en vecka. Min pappa är så pålitlig. Han har aldrig varit det, men nu är det nog värre än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Linnea din KÄRA ÄLSKADE SAMBO

hahahaha ja fyfan va man ser ut när man ska tvätta muttan tillexempel.. tack gode gud för toalettdörrslås...

2007-11-28 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0