Facebook?

Facebook är som ett dagis för vuxna, bara det att dagis ska vara kul men Facebook är bara extremt fånigt och jag blir arg varje gång jag loggar in. Se på det här bara:

Hi, my name is Amy Bruce.

I am 7 years old, and I have severe lung cancer . I also have a large
tumour in my brain, from repeated beatings Doctors say I will
die soon if this isn't fixed, and my family can't pay the bills.
The Make A Wish Foundation has agreed to donate 7 cents for every time
This message is sent on.
For those of you who send this along, I thank you so much, but for
those who don't send it, what goes around comes around.
Have a Heart, please send this.
Please, if you are a kind person, send this on.
PLEASE HIT FORWARD BUTTON NOT REPLY BUTTON.

YOUR'S FAITHFULLY,
AMY BRUCE
[email protected]

Mmmmm, jävligt troligt att någon håller koll på hur många gånger det meddelandet skickas vidare. Och OMG, jag kommer bli straffad på ett eller annat sätt senare i livet om jag inte skickar vidare det!

Kommentarer
Postat av: olleoljud

Kul med såna där mejl.

Det mest troliga är att du blir straffad för att du skickar vidare att spammejl och slöar ner internet.

Sen kan en ju alltid läsa vad som står om dylika mejl:
http://www.hoax-slayer.com/amy-bruce-charity-hoax.html

2007-12-02 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0