fu

"Jag har inte levt med någon på 12 år."

Nej, och jag har börjat förstå varför. Det har inte att göra med att du är rädd för att binda dig eller något, det har helt enkelt inte funnits någon som har orkat att bo med en människa som du.

Första gången jag såg henne tänkte jag: "Wtf, en prostituerad? Har han hämtat upp henne från gatan eller?" Det intrycket förändrades, hon slickade röv värre än en hund, men nu har jag samma negativa bild igen. Jag såg egentligen igenom hennes rövslickeri men jag tänkte att eftersom hon anstränger sig så mycket så måste det betyda något. Nu vill jag bara ta henne och hennes stackars son och kasta ut dem genom balkongen tillsammans med deras tillhörigheter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår inte detta riktigt trots att jag har läst det två gånger :/

2007-11-28 @ 03:29:27
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Liv

Beror nog på att du inte vet vilka personer det handlar om och hur bakgrunden ser ut =) Jag skrev det mest för att få det ur mig, men vill egentligen inte att så många ska förstå det.

2007-11-28 @ 04:17:36
Postat av: Anonym

Jag förstår. Men de beror på att jag bor med henne, och honom...

2007-11-28 @ 10:35:32
Postat av: Liv

Ja, då är det ju lite lättare att fatta.

2007-11-28 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0