Fest

Det har varit fest hemma hos mig själv idag, fast det var Lotta och Anna som höll i det. Det var trevligt. Jag har kommit i den "gamla" åldern då man sitter och pratar gamla grundskoleminnen med folk. Maria, Dalia, Rebecca och jag gjorde det iaf. Vi ledde ju gamlingligan med 1 år. Fast Jens var nog äldst men han gick inte på Magnarp så det räknas inte =P Rebecca påminde mig om att hon och jag hade haft stora bråk om Tintin. Tydligen så ville vi båda ha honom. Och när hon nämde det så kommer jag faktiskt ihåg att vi hade ganska allvarliga gräl i kapprummet xD Haha så fånigt =P men det var roligt att återuppliva gamla minnen iaf ^^

Nu sitter jag mest och väntar på att jag ska börja jobba. Jag har knappt sovit någonting det senaste dygnet och är fruktansvärt trött med huvudvärk och allt möjligt. Dessutom har jag druckit några glas vin. Så jag är ganska lättroad just nu, sitter och skrattar åt ingenting. Och mitt i detta skrattande fick jag ett sms från Linnea: "Jag älskar dig!" var allt som stod i det. Det säger mig bara en sak: Hon är och festar någonstanns och är full. Och mycket riktigt, hon var full ^^ detta fick mig att skratta ännu mer. Jävla vin. Man bara skrattar. Hur ska jag orka vara vaken till sex och hur ska jag orka springa i fem miljoner trappor? Jag får väl skratta mig igenom det, om vinet håller i så länge =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0